PROJECTE

JOVES SINGULARS

” JOVES SINGULARS, es un projecte que neix de la necessitat de reforçar l’ocupabilitat de les persones joves no ocupades i no integrades en els sistemes d’educació o formació.

Als espais de fundació JMC i ETIF (Castelldefels) oferim 3 formacions 100% subvencionades MÉS Orientació I tutorització DURANT TOT EL PROGRAMA.

Formació amb contratació!

Aquesta actuació està promoguda i impulsada pel servei públic d’ocupació.

– Fundació José Miguel Català

Compromesos amb la Inclusió Social

El programa ACOL, una iniciativa que suporta la integració social i laboral de persones migrades en situació administrativa irregular.

Ens plau compartir que gràcies a aquest programa, hem incorporat al nostre equip una persona, que ara gaudeix d’un contracte de treball de durada completa subvencionat per 12 mesos. A més, aprofitant les hores d’acompanyament opcional que ofereix el programa, proporcionem suport continu per facilitar una millor adaptació al lloc de treball i un reforç de les competències necessàries.

*subvencionat pel servei public d’ocupacio de caralunya i amb el cofinançament del 40% dels fons socials europeus plus.