QUE FEM A LA FUNDACIÓ?

CLASES DE FLAMENCO Y SEVILLANAS

ESTEM MÉS A PROP TEU

és un projecte que busca millorar l’accessibilitat en espais públics per a persones amb mobilitat reduïda a causa de l’edat o una discapacitat. Es centra en oferir autonomia i evitar l’autoconfinament d’aquestes persones a Castelldefels, mitjançant millores en l’accessibilitat amb l’objectiu de promoure la inclusió social de persones amb discapacitat i de la tercera edat.

JOVES SINGULARS

Als espais de fundació jmc i ETIF (Castelldefels) oferim 3 formacions 100% subvencionades MÉS Orientació I tutorització DURANT TOT EL PROGRAMA.

Formació amb contratació!

Aquesta actuació està promoguda i impulsada pel servei públic d’ocupació.

ACTIVITATS PER LA GENT GRAN

Tres dies a la setmana l’equip de la fundació va a visitar les residències de gent gran on fem diferents tipus d’activitats amb els residents. 100% gratuites.

ERASMUS+

Projectes finançats per l’EU. Mobilitat i formació no formal, promoure la igualtat entre homes i dones, eliminar el racisme, donar suport a la joventut i la diversitat gràcies al programa ERASMUS+ de l’EU.